Навчально - методичний посібник ІГРИ - 2009р




ЗМІСТ

Вступ
Частина І. Теоретичний блок
КРОК І                                                        
І. Методика організації ігрової діяльності у години дозвілля
1.1. Гра, як важлива сфера життєдіяльності  школяра
1.2. Колективна ігрова діяльність: сутність, призначення
ІІ. Соціально – педагогічна роль гри у формуванні особистості учня
2.1. Гра як вид діяльності
2.2. Спектр цільових орієнтацій ігрових технології
2.3. Соціально – педагогічне значення гри: філософські, наукові та педагогічні погляди
КРОК ІІ
ІІІ. Функції ігрової діяльності
ІV. Методика підготовки та проведення ігрових програм
4.1. Сутність понять «ігрова програма», «конкурсно – ігрова програма»
4.2. Тематика ігрових програм
4.3. Алгоритм моделювання ігрової програми
4.4. Методичні поради щодо підготовки та проведення ігрових програм
4.5. Врахування вікових особливостей учасників ігрових програм
4.6. Педагогічні можливості ігрових програм
Частина ІІ. Практичний блок
КРОК І
І. Комунікативний блок ігор
1.1. Ігри – енергізатори
1.2. Ігри – оптимізатори
1.3. Рухавки, енергоджайзери, хвилинки відпочинку
ІІ. Блок ігор із розвитку мовленнєвої та розумової діяльності
ІІІ. Блок завдань та ігор із розвитку довільності
ІV. Блок ігор, спрямованих на розвиток просторових уявлень
4.1. Вправи на сприйняття форми
4.2. Вправи на сприйняття величини
4.3. Вправи на сприйняття простору
4.4. Вправи на розвинення окоміру
V. Рухливі ігри
VІ. Набір ігор – розминок для активізації дітей, включення у спільну діяльність
VІІ. Набір ігор – розминок для заспокоєння дітей, зняття збудження та імпульсивності
VІІІ. Блок ігор та вправ за методом  «Малюю те, що відчуваю»
КРОК ІІ
ІХ. Ігрові програми для учнів 1-4 класів
Х. Ігрові програми для учнів 5-8 класів
Література 

Вступ 

Ігрова діяльність школяра є нульовим циклом її майбутньої особистості.
Гра - шлях до пізнання учнем своїх потенційних можливостей, здібностей. Самоперевірка завжди спонукає до самовдосконалення. Саме тому дитячі ігри є важливим засобом самовиховання. У жодному іншому виді діяльності школяр не виявляє стільки наполегливості, цілеспрямованості, невтомності, як у грі.
Цікавій і захоплюючій грі школяр віддається сповна. Для учнів результат гри (перемога, успіх, невдача, поразка) не завжди є важливим - їм подобається власне процес гри, яким би важким він не був. Однак у процесі гри закладено великі виховні можливості. Для школярів гра - це праця, що вимагає справжніх, а не уявних зусиль, людських якостей, властивостей. У грі діти долають   серйозні   труднощі,   тренуючи   свої   сили   й спритність, розвиваючи здібності й розум. У грі закріплюються корисні уміння й навички. У грі школяр відчуває себе в деякій мірі самостійною і тому ста­вить до себе високі вимоги.
Ігри під час уроків і в години дозвілля - найкраще доповнення до навчально-виховного процесу в контексті розвитку психічних властивостей, необхідних для активної та результативної праці, набуття моральних якостей, формування громадянської свідомості. Більшість ігор ґрунтується на самоперевірці особистих можливостей учнів. Саме у ході гри можна спостерігати за тим, чого в дітей є надміру, чого не вистачає, над чим варто попрацювати педагогам.
Ефективність ігрової діяльності можлива за певних умов, дотримання правил та принципів організації даного виду діяльності учнів різних вікових категорій.
 
https://drive.google.com/open?id=0B18DB2lbiPZMTl82dlZSdTZsRU0

Немає коментарів:

Дописати коментар