Теоретико - практичний посібник "КСТ - робимо разом"



Вступ 
 Частина І. Теоретичний блок
 Крок І. Технологія колективного творчого виховання
Крок ІІ. Рекомендації щодо організації роботи творчих груп у 
               підготовці та проведенні колективних творчих справ 
               (КТС)
 Частина ІІ. Практичний блок
1. Презентація заходів  - КТС
 2. Збірка розробок виховних заходів – КТС
2.1. Вечір великої родини
2.2.. Випускний вечір „Казкове дитинство”
2.3. Свято Вчителя „Нехай жнивує Ваша доля”
2.4. Виховний захід „Тебе не можна не любити...”
2.5. Новорічний ранок „Три маленькі лісовички”
2.6. Новорічний ранок „Зазирнемо у віконце”
3. Фотоколаж КТС
 Висновки
 Список використаної літератури 

ВСТУП

Джерела здібностей і обдарувань дітей – на кінчиках їхніх пальців. Від пальців, образно кажучи, ідуть найтонші струмочки, які живлять джерело творчої думки.

В.О. Сухомлинський
Важливо, хто буде поряд із дитиною під час формування її характеру, світогляду.
Так, місія педагога - організатора, вчителя, класного керівника залишається доволі важливою в плані створення емоційного комфорту учнів на шкільному просторі.
Основним виховним засобом у роботі є колективна творча справа (КТС).
Це діяльність, що приносить радість і користь колективу. Цей процес дає можливість, керуючи почуватися, з одного боку, новатором, конструктором манери поведінки учня, а з іншого боку – відчути себе в колі нових проблем, які ставить перед ними дитячий колектив.

КТС є:
- колективною – її плануємо, готуємо, реалізуємо, оцінюємо разом;
- творчою – обираємо різні варіанти, виявляємо нові можливості, здібності учнів.
Колективна творча справа – це новий підхід до виховання, в основі якої лежать принципи, які дають змогу творчо підійти до проблем виховання учнів у сучасній школі.
Мета і завдання полягають у тому, щоб
- спрямувати колективну творчу справу на збагачення колективу і особистості цінним досвідом;
- удосконалити кращі людські здібності, потреби і відносини;
- виховувати суспільно – активну творчу особистість, яка здатна примножити суспільну культуру, зробити свій внесок;
- створити умови для виявлення і формування основних рис творчої діяльності;
- зробити школяра здоровим, щасливим, талановитим.

У своїй роботі застосовуємо  різні види колективних творчих справ.
Художньо – естетична діяльність:
-         концерти самодіяльності;
-         свята;
-         художні конкурси;
-         виставки;
-         години музики, пісні, тощо.
Пізнавальна діяльність:
-         усні журнали;
-         екскурсії;
-         турніри знавців;
-         турніри – вікторини;
-         КВК, тощо.
Трудова діяльність:
-         трудові десанти;
-         трудові рейди;
-         суботники;
-         шефська робота.

У виховному процесі нам доводиться бути свідком нових провів у школярів (рис характеру, вмінь, інтересів).
Успішно керувати тільки тоді, коли розумієш, що роль педагога у створенні та в житті колективу помітно змінюється. Цю зміну можна прослідкувати переглядаючи фотоальбоми.
Педагог – організатор або класний керівник виступає в ролі „опікуна”. Учні емоційні, енергійні, їм подобаються справи, в яких вони можуть проявити свої знання, вміння, енергію, самостійність. Створили учнівське самоврядування, завдяки якому учні відчують себе особистістю, вчаться керувати, допомагати, жити активним життям, само реалізувати себе.
Виховний процес завжди емоційний, він підкидає іскорки добра, істини, краси, духовності в дитячі серця. Під час виховного процесу у школярів у школярів зростає особистий досвід гідного долання навчальних та життєвих труднощів, і вони успішно адаптуються до будь – якої новизни в школі.
Вчителі, учні і батьки отримують велике задоволення від плідної праці та від захоплюючої діяльності, побачивши результат проектів вони відчули їх значущість.
Діяльність педагога – це безмежне поле, яке потребує виснажливої, але творчої праці.
Щодня – пошук, щодня – несподіванки, то прикрі, то радісні, щодня відкриття. Інколи думаєш – досить, але є й радісні моменти і тоді вважаєш – усе це недаремно – і знову починаєш спочатку.

  https://drive.google.com/open?id=0B18DB2lbiPZMbHBMN2h0TUJIYzA

Немає коментарів:

Дописати коментар