Теоретико - практичний посібник Організація змістовного дозвілля школярів 2014

ЗМІСТ
Вступ
Теоретичний модуль
І. Складові організаторської роботи
ІІ. Соціальна система дозвілля
    2.1. Вільний час і дозвілля: сутність понять, їх тотожність і відмінність
    2.2. Величина, структура і зміст вільного часу
    2.3. Вибір захоплень у вільний час
    2.4.Суспільно та особисто організований вільний час
    2.5. Види дозвіллєвої діяльності
ІІІ. Виховна робота в позаурочний час
    3.1. Форми позакласної виховної роботи
    3.2. Форми організації дозвілля учнів 
ІV. Інформаційна скарбничка 
Практичний модуль
І. Цікаве дозвілля
1.1. Свято осені «Ой там на веселім базарі»
1.2.  Сценарій святкової програми до Дня Вчителя «Спасибі вам,  мої
учителі!» 
1.3. Інтелектуально-спортивне шоу «Ігри патріотів» 
1.4. Вечір відпочинку для старшокласників «Вечір всіх закоханих» 
1.5. Конкурсно-розважальне шоу, присвячене 8 Березня «Супер мама» 
Висновки 
Список використаної літератури 

ВСТУП
«Виховання найкращих моральних заповідей і
знання попередніх поколінь для того, щоб із
дитини виробилася, людина в найкращому значенні
слова, найкраще фізично й інтелектуально
пристосована до умов життя»
Софія Русова

Усі сфери  нашого суспільства пронизує глибока моральна криза.
Духовно-моральний розвиток особистості опинився під загрозою. Сьогодні в
Україні не існує ефективної виховної ідеології, яка змогла б зупинити хвилю
аморальності й здійснювати дієве виховання молодого покоління.
У таких соціальних умовах, звичайно, працювати складно, але якщо
педагог за покликанням серця прийшов до школи і до кінця відданий
улюбленій справі, то він прагне віднайти ті шляхи, які сприятимуть
вирішенню зазначених вище проблем. Одним із них є створення системи ви-
ховної роботи у позакласний час.
Виховна система створюється силами всіх учасників виховного процесу  -
учителями, дітьми, батьками. У процесі їх взаємодії формулюються цілі та
завдання, визначаються шляхи її реалізації, організовується різноманітна
діяльність.

Мета:  формування соціально активної особистості, яка поєднує в собі
високі моральні якості, діловитість, творчу індивідуальність, гуманізм. 
Головна мета:
  виховання свідомого громадянина України, який поважає історичне
минуле свого народу і толерантно ставиться до культурних та
національних здобутків інших народів;
  формування творчої особистості, здатної до самореалізації та
самовдосконалення;
  створення умов для соціалізації учнів, утвердження їх як
особистостей.

Завдання:
1.  Сприяння формуванню свідомого ставлення дитини до свого здоров’я
як  основи розумового, фізичного, трудового і морального
розвитку.
2. Допомога учням в освоєнні цінностей суспільства, в якому вони
живуть.
3. Надання особистості широких можливостей вибору індивідуальності     
траєкторії розвитку і способів самореалізації.
4.  Організація виховного простору через органи учнівського
самоврядування.
Умови реалізації мети виховання:
  організація цікавої позакласної діяльності;
  прилучення батьків до творчої діяльності дітей, використання в роботі
їхнього досвіду;
  розвиток співпраці між молодшими і старшими учнями; між учнями
і вчителями, між педагогами і батьками учнів.

Зміст виховання:
Виходячи з мети і завдань, у школі організовується таке виховне
середовище, яке надає кожному учню можливість вибору різних видів за-
нять і творчої діяльності, які відповідають особистим потребам.
Основні принципи виховання:
  принцип гуманізації і демократизації;
  принцип самореалізації особистості вчителя та учня в різних видах
творчої діяльності;
  принцип реалізації індивідуальних здібностей особистості через
колективну творчу діяльність;
  принцип ігрової діяльності як основної частини дозвілля школярів;
  принцип культуровідповідності (культурна спадщина поколінь).

https://drive.google.com/open?id=0B18DB2lbiPZMTHk4c0pfdFBINWM

Немає коментарів:

Дописати коментар