неділя, 23 вересня 2018 р.

Вільхівцям - 525

На станції "Шкільна" радо зустрічали жителів села та поважних гостей учнівський та педагогічний колективи. Щирі вітання лунали з уст школяриків та педагогів для вельмишанованих гостей та всіх тих, хто завітав у цей день до нас.

Село... Село. Краса моя і сила,
 Мій незів 'ялий вічний первоцвіт,
 Душі моєї сонячне розкрилля.
 Мойого серця неосяжний світ.
Дзвін колосків дозрілої пшениці!
Доріжка у м 'якому спориші,
 Вода цілюща з отчої криниці,
 Високість хліборобської душі.
Гніздо лелече на білявій хаті,
Рожевий мак у білих картоплях,
Маленькі ніжки в прохолодній м 'яті
 Торують стежку на великий шлях.
Усе таке буденне і незвичне,
Таке святе, що в серці не вмістить.
Не куплене за гроші, не позичене,
 Дароване на вічність — не на мить
 Село... Село. Краса моя і сила,
Мій вічний, незів 'ялий первоцвіт.
Спасибі, що для мене ти відкрило
Закон тяжіння рідної землі.








 















 














Немає коментарів:

Дописати коментар