неділя, 6 жовтня 2019 р.

Свято Вчителя у школі "ХІТОВА ХВИЛЯ - 2019"









ВЧИТЕЛЬ МУДРІСТЬ УКРАЇНИ

Ви думи даєте, ви ловите кличі,
Для діток казкові усі чарівничі,
Свідомі, вагомі для мрій мальовничі,
Прекрасні на розум святі таємничі

Дітей ви зростали, любили, цінили.
У мандри водили світи оживили.
Увись підіймали для їхньої цілі,
На злети давали омріяні крила.

Тож дяку приймайте з трояндами раю,
Що вчителя славить віншує й вітає
За душу від Бога, за щедрість безкраю,
Що сповите має сонце зустрічає.

Мудрує з мудрістю нове відкриває,
Квітує, навчає - дітей величає,
З любов’ю милує з красою сягає,
Щасливе збирає на долю складає.

Що вчитель є для мене в цьому світі?
Тепло дитинства, радості потік.
Назавжди ви в моєму серці, любі.
Де б не була, я не забуду вас повік.

Лечу серденьком у свій клас у школі,
І бачу там в осяяній красі,
Вас мої рідні, ніжні, колискові.
То сяють ваші душі, вчителі.

Так тепло там і сонячно довкола,
Проміньчики там сяють золоті.
Дорогу в світ дала мені ця школа,
Подарували ви, учителі.

Люблю, рідненькі, вам я шлю подяку.
Вклоняюсь низько любим до землі.
Як не любити вас, коли назавжди
Живете в моїм серці, вчителі.

Забулися вже деякі науки,
Та не затьмарилося сонечко в душі,
То з вашого серденька подарунки,
Мої рідненькі, любі, дорогі.

Вам шлю свої промінчики любові,
Вас обіймаю ніжно я здаля.
Вітаю вас зі святом веселковим,
Найкращі на планеті ви Земля.

Хай буде сонячно і тепло в ваших долях,
Здоров'я нехай квіткою цвіте.
І янголи дарують на долонях
Вам щастя у серденько золоте.

4.10.2019. Наталія Устименко



Немає коментарів:

Дописати коментар