середа, 11 січня 2023 р.

ДЯКУЮ

 Я вдячна тобі, український солдате!


В завершення таїнства Божого свята

Я вдячна тобі, український солдате!

За мій Святий вечір з родиною в хаті,

За страви, що можу в Різдво скуштувати,

Кутею з узваром смачним смакувати,

Різдвяну колядку що  можу співати

І нею Ісуса Христа прославляти!

Я вдячна тобі і вклоняюся низько:

Що ворога ти не підпустиш і близько,

Що влучно збиваєш всі дрони й ракети,

Відводиш від нас смертоносні прилети!

Я щиросердечно подяку складаю

І Господа Бога за тебе благаю

В молитві щоденній, в надії та вірі,

У повній, відвертій до Нього довірі.

Аби захистив і зберіг тебе, брате,

Мій сильний та мужній вкраїнський солдате!

Щоб ти повернувся до рідної хати,

Де люблять і вміють незмінно чекати.

А ще вдячна тим, кого більше ніколи

Не звабить п'янкий аромат матіоли,

Навічно хто злинув у зоряне небо,

Щоб сонце світило для мене і тебе!


Спасибі, ВАМ, батьки героїв, -
За Мужніх Доньок і Синів,
За те, що край вони боронять
Від лютих ворогів.
За те, що в роздумах тривожних,
/В душі неспокій не стиха/,
Від найрідніших, найдорожчих
Щодень чекаєте дзвінка...
За те, що духом незборимі,
ВИ не схилили голови
І як радієте, щасливі,
Коли спілкуєтесь з дітьми.
Уклін доземний за героїв,
За долю батьківську, святу.
Дай, Боже, ВАМ снаги, здоров’я,
Земних гараздів на віку.
А головне - дітей зустріти,
З любов’ю пригорнути їх,
І перемозі порадіти
У колі рідних і близьких!🙏

Анатолій Лазаренко

Немає коментарів:

Дописати коментар