неділя, 14 липня 2019 р.

Літній РЕЛАКС



КВІТОЧКА ЄДИНА УКРАЇНА!

Добрий ранок рідна Україна!
Чар і диво світлого добра.
Гордість наша квіточка єдина,
Від Карпат високих до Дніпра.

Колос жита з рідної зернини,
Променисті очі білих хат 
Рідна мова співи солов’їні
Стук сердечний на високий лад 

Добрий ранок рідна Україна!
В росах ніжне личко умивай 
Гордість наша квіточка єдина,
Світоч ясний сердечку розмай.

Промінь перший барва на палітрі, 
Світло мрій небесних яснота.
Слово Боже перше на повітрі ,
Голос материнський у Христа.

Добрий ранок рідна Україна!
Море щастя ласки і добра,
Дар від Бога квіточка єдина,
Від Карпат високих до Дніпра .


Я - українка! І я горда цим званням! 
Іду. Пишаюся. Заквітчана барвінком 
Моя душа. І прадідів земля 
Веде мене в майбутнє. На хвилинку 
Я зупинюся, щоб напитися життя 
З криниці, щоб набратись сил від сонця, 
Відчути серцем пісню солов'я, 
Спіймати долю у свої долонці. 

Я - українка! Це моє ім'я! 
Моє покликання! Моя болюча туга... 
Ступаю боса... Спахана рілля 
Димить у полі під залізним плугом. 
Цвіркун скликає гучно на обід, 
У пелюстках квіток бджола працює. 
Я хочу відродити славний рід, 
Де мир, любов і щастя запанують! 

Я - українка! Горді куполи 
Повстануть брамою. Земля моя священна 
Воскресне з першим паростком з землі. 
Повстане. І вогнем благословенна, 
Очиститься, умиється від сліз, 
Відродиться, вдихне на повні груди. 
На сцену гордо вийде з-за куліс! 
Я - українка! І ніколи не забуду 
Цього звання!.. 

                                                        Автор: Катерина Лук'яненко






Немає коментарів:

Дописати коментар