четвер, 7 квітня 2022 р.

Всеукраїнський патріотично - творчий марафон "Все буде Україна!"

У складний час кожному з нас нелегко: постійні хвилювання, турбота, стрес. 

Сьогодні ми, учні Вільховецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Закупненської ТГ Хмельницької області активно долучилися до Всеукраїнського патріотично-творчого марафону «ВСЕ БУДЕ УКРАЇНА!».  який проходить  за підтримки департаменту культури Вінницької МТГ. Організатори: ГО «Культурний Всесвіт», БФ «Відкрита книга» та заклад культури «Вінницька міська централізована бібліотечна система».

Проект спрямовано на підтримку ЗСУ та дітей, які опинилися у скрутному становищі.

Школярі своїм талантом будуть підтримувати нашим українських воїнів, усіх тим, хто бореться за нашу Неньку Україну.

Кожен  виступ – це як, пазл однієї ВЕЛИКОЇ СПРАВИ!

 Участь кожного з нас показуже, що ми – єдині, тому наша участь дуже важлива у цей час війни!

Мета  і завдання якого:

1. Підтримка миру та територіальної цілісності України. 

2. Моральна підтримка бойового духу наших військових. 

3. Відродження, збереження і розвиток національних культур; розкриття нових талантів та популяризація сучасної та народної культури. 

4. Творче спілкування дітей i молоді, виявлення нових талантів; естетичне виховання підростаючого покоління; підтримка i розвиток творчих здібностей. 

5. Формування високих морально-етичного і духовних якостей підростаючого покоління, активної життєвої позиції різноманітними засобами мистецтва. 

6. Фінансова допомога волонтерським центрам, які допомагають військовим та матусям з дітьми, які потребують допомоги.

Віримо у перемогу наших захисників!

Мирного неба нам усім!

Я — УКРАЇНА!

Я – Україна, я – ліси і долини.
Я – щира, привітна і добра земля.
Я – ріки, струмочки, плаї й полонини. 
Я – мрія, надія і доля твоя.

Я – Україна, я – молитва і мова,
Калина, барвінок і спів солов'я.
Я – мамина ласка, її колискова,
Ромашки у полі й веселка твоя.

Я – Україна, я – пшениченьки колос.
Я – мальва в саду і пухкий коровай.
Я – волелюбний діда-прадіда голос,
Твій милий прекрасний і сонячний край.

Я – Україна, я – дзвіночки у лісі,
Трембіта, сопілка, цимбали дзвінкі.
Я – ластівочка із гніздечком у стрісі.
Я – гори Карпати й смереки стрункі.

Я – Україна, я – волошки у житі,
З любистку віночок і яблуні цвіт.
Я – трави шовкові в м'якім оксамиті.
Я – сяйво весняних заквітчаних віт.

Я – небо блакитне, я – маки у полі.
Я – квіти у лузі й досвітня зоря.
Я – сонце і вітер, сріблясті тополі.
Я – пісня народна й вірші "Кобзаря".

Я – Україна, незалежність й свобода,
Колиска дитинства, політ журавля.
Я – краса чарівна, казкова природа.
Я – Україна, Батьківщина твоя.

Я – Україна, я – твоя вишиванка.
Я – степ, я – рівнини, родюча рілля.
Вільна країна – не раба і не бранка.
Я – сила, я – слава, я – гордість твоя!

Я – Україна, а ви – всі мої діти –
Доньки відважні і герої-сини.
Розквітну для вас, будем в мирі всі жити,
Прийде перемога й не буде війни!

Оксана Козак
08.04.22

Немає коментарів:

Дописати коментар