неділя, 10 квітня 2022 р.

Фотофлешмоб "Розквітай моя Україна!

 Учні Вільховецької ЗОШ І-ІІІ ступенів Закупненської ТГ приєднались до фотофлешмобу під хештегом #Розквітає_моя_Україна🌷💙💛

Мета: прищепити любов до природи рідної землі, звернути особливу увагу на бережливе ставлення до природи. Друзі фото та відео з весняними квітами, квітучими деревами друкуємо у кометарях протягом квітня.


Розцвіте калина в лузі гордовита —

Красуня Вкраїни, ніжний оберіг,

Росами засяє трава соковита.

Прийде мир і спокій на рідний поріг. 

Ліщина розпустить зеленаві віти,

Закрутять черешні білу заметіль.

Зберу у букетик польові я квіти,

Щоб в красі назавжди розчинився біль.

Розцвіте калина пишна край дороги —

Символ України, миру і добра.

Всі разом ідемо ми до перемоги. 

Герої віддали життя недарма. 

Будуть в мирі жити діти України.

Волю здобували доньки і сини.

Заживуть щасливо сім'ї і родини, 

Не знаючи лиха, горя і війни. 

Оксана Козак 

13.04.22


Щасливі діти - це наше майбутнє!💙💛

У слові «Україна» закладено глибокий сенс:

у перекладі з стародавнього санскриту звук "укр" означає Світло, 

частина "Ра" перекладається як Сонце, 

а "їн (інь)" - це тонка духовна енергія.

Сонце в усі віки розумілося як Бог, що дає нам життя, а Світло є знання.

Отже, Україна не околиця якоїсь держави.

Україна - країна сонячного світла та духовних енергій, країна божественного пізнання та духовного розвитку.

СЛАВА УКРАЇНІ💛💙

Я сила роду, мудрість і весна, 

Я чаша, я душа, я берегиня,

Я світло, я краса, я дивина,

Я відьма, я знахарка, я княгиня.


Я сіль землі святої, я земля,

Я лоно, я любов, я - жінка.

Я Божий захист, бо молитва я,

Я гордість, бо я українка. 


Я смерть, я біль, бо я тепер війна... 

Я пошматовані сини і доньки, 

Я жах, я гнів, я зібрана струна, 

Я вбиті нелюдом малі долоньки.


Я згарище сьогодні, крик дівчат, 

Наруга, мука і... нелюдська сила, 

Тією кров'ю захлинеться кат, 

Бо жінка українська так веліла. 


Від матері йде сила та жіноча,

Любов - ріка, без берегів і краю, 

І слово праве сказане - пророче, 

Це знає кожна з нас, і я те знаю. 


Я помста, я закляття, я відплата, 

Зі мною рід стіною - так і буде:

Орда безславно згине, біснувата, 

Нащадків проклинатимуть усюди.


Я змию кров, вгамую з часом біль... 

Я знову проросту життям, заквітну... 

Я вільна і нескорена, землі моєї сіль... 

Я збережу їй душу, люблячу, тендітну... 

#Ірина Прядкіна

 🌷Все буде Україна!💙💛

Криворот Олександра, учениця 7 класу


Антонова Христина, учениця 7 класу


Гацманюк Дар'я, учениця 10 класу

Немає коментарів:

Дописати коментар