середа, 19 жовтня 2022 р.

Благодійна акція "Обігрій захисника"

Не кажіть лише мамі, що тут по коліно води.

Не кажіть лише мамі, як холодно тут, у окопі.

Ви скажіть їй лише — все нормально : здоровий, живий...

Український солдат наймужнішого війська в Європі.

Не кажіть лише мамі, як часто я згадую дім.  

Теплу рідну домівку і мамині яблучні штрудлі.

Ви скажіть лише те, що я ситий, я сплю і я їм.

А про решту - не треба , бо справді не спав я добу вже.

Не кажіть лише мамі, що  

іноді просто боюсь.

Що навіки залишуся тут, у холоднім окопі.

Ви скажіть їй що виживу, 

просто скажіть, що молюсь..

Український солдат наймужнішого війська в Європі.

27.11.2022р Світлана Гуцуляк- Федорович.


До акції долучилися ліцеїсти 3 класу

ліцеїсти 1 і 5 класу




ліцеїсти 9 класу

ліцеїсти 5 класу

ліцеїсти 4 класу


ліцеїсти 8 класу


ліцеїсти 7 класу


ліцеїсти 2 класу








Немає коментарів:

Дописати коментар