Те, що уроки співу (вокалу) мають значний вплив на дитину в різних аспектах, відомо. Окрім того, що заняття співом покращують слух, тембр, контроль над голосом - спів сприяє самовираженню, індивідуальності. Виховує самодисципліну та стресостійкість, що є дуже важливим на сьогоднішній час. Підвищує впевненість, адже дитина часто співає перед великою аудиторією, це не лише академічні виступи в школі чи концерти для батьків, це публічні майданчики міста, конкурси, фестивалі, що є великим бонусом і перевагою у порівнянні з іншими дітьми, які бояться сцени, мають страх до публічних виступів. Дошкільний і молодший шкільний вік потребує особливої уваги педагога і певних навиків роботи з цією віковою категорією, адже не йдеться одразу про постановку голосу, а радше про навик дитиною чути себе, співати природнім голосом, не кричати, розвивати контроль між слухом і голосом, розвивати слух гармонічний, а також ритмічний. І тут треба поєднувати різні методи на уроці: спів коротких поспівок, завдання яких розвивати слух, мовний апарат (дикція, артикуляція), це ігрові вправи-пісні, де дитина розвиває сценічність, театральність, метод Орфа - поєднує спів з ритмічним та інструментальним музикуванням. Це все розвиває унікальні особливості музичних здібностей і готує дитину до більш складних завдань, які передбачають заняття вокалом у середніх і старших класах.
Зоряна Мартин
Немає коментарів:
Дописати коментар