субота, 24 серпня 2019 р.

З ДНЕМ НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ

А у нас сьогодні свято!!!


Живи, Україно, прекрасна і сильна,
Живи, моя ненько, ти в мене одна.
Живи, моя Матінко люба, священна.
Думками з тобою завжди я сама.
Огорну тебе світлом серця своєго,
Твої поцілую всі руки в рубцях.
Живи Україно в віках прославлена,
Ти житимеш вічно, завжди, на віка.
Розквітни, Матусю, загоюйтесь рани,
Всміхнися, любенька, люблю я тебе,
Я серце твоє обійму, моя Мамо.
Живи, Україно, ти — серце моє.









З днем народження, країно!
Зі святом нас усіх!
Ми – нація єдина,
А наша зброя – гумор й сміх!
Ми – веселі, щирі, добрі,
Не страшні нам дощ і сніг,
Ми – сміливі і хоробрі,
Тож зі святом нас усіх! 







Бажаю всім нам у країні вільній жити,
Свободою цією всім серцем дорожити.
Любити Україну, їй сили віддавати,
Щоб вона могла тільки процвітати!


Переживемо й цей непевний час,
Відсієм зе́рна правди від облуди.
І як би ворог злісно не сичав,
Я знаю – Україна є і буде!

Нас не здолати! Ми іще живі,
Хоча і сльози ллються через вінця,
А ми – живі! І ми ще пустим цвіт –
Живучі і стожильні українці.

І хай злостиві корчаться від зла,
А ми – народ, що має честь і славу,
Бо Україна всі часи була
Посеред світу визнана держава!

І меч, і спис, і ще з осики клин,
Й молитва щира нечисть подолають,
І відгірчить ще нам гіркий полин,
І щастя буде ще у ріднім краї.







Нас кидали, та ми були насінням,
Ми проростали маками в саду,
Ми мальвами цвіли біля подвір'я,
Ми серпорізом гоїли біду.
Ми весну зустрічали сон-травою,
Ми пробивались проліском крізь сніг,
Ромашками умитими росою,
Лягали в літній втомі на нічліг.
Росли ми споришами край дороги,
І колосом жовтіли у жнива,
Ми заплітали тереном відроги,
Хай знають всі: що ця земля жива!
Ми квітли і родили рясно плодом,
Та яблуками падали на Спас,
На берегах зростали диким глодом,
Ми були всюди, скільки ж було нас!
Дубами у дібровах ми зміцнялись,
І соснами тягнулись в небеса,
Дивились подорожні й дивувались:
Яка лише у світі є краса!
                                                                 Надія Семена



 З Днем Незалежності,
Вітаю Україно! 
Вставай!
Борися до кінця!
За мирне, світле, чисте небо,
Та вільне краще майбуття!
Не забуваймо тих Героїв,
Котрі пішли у Небеса,
Тих, що рятують Україну,
ціною власного життя!


Немає коментарів:

Дописати коментар