середа, 11 вересня 2019 р.

ФОТОМИТЬ "Цвіт вишиванки"


МІЙ КРАЙ КВІТУЧИЙ ВЕСЬ
Мій край, як сад квітучий весь,
Вже свіжим подихом повіяв.
Немов в раю, вже близько десь,
Встає пора пташиних співів.

Стрічає ранок світ зорі,
Мій край рожевий у блакиті.
Небесне світло із гори,
Бере щоб казочку творити.

Вітрець полинув з висоти,
Хитнувши квіт весни природи.
Спішить до мене підійти,
Принісши дух краси і вроди.

Я чую течі, дзвін ріки,
Я бачу блиск очей дівочих.
Сіянь на відстані руки,
Мій край в красі скорити хоче.

Не віриться, що чара є,
Красою вкрита тут панує.
Мій край із нею устає,
Під спів кружляє і танцює.

Я хочу вірить, що завжди,
Казковий рай, мій край відтворить
Як гляну на його сади,
Нехай душа підскочить вгору.

Нехай свята її бажань,
Завжди кружляє і танцює.
Мій край прекрасна милувань,
У сяйві з квітом світ чарує.

УКРАЇНО МОЯ
Україна моя, журавлина.
Україна, найкраща земля.
Україна, верба і калина.
Україно, люблю тебе я.

Україна, хати і криниці.
Україна, джерельна вода.
Україна- це ми, українці.
До майбутнього вільна хода.

Україна, стражденна і бита.
Україна- це Божа роса.
Україна, Дніпро і трембіта,
Україна- це правда й краса.

Україна- це трель солов'їна.
Україна, це хліб наш, і сіль.
Україна- моя Батьківщина,
І я горда, що родом звідтіль...
                                                                                        Г. Рогова

Немає коментарів:

Дописати коментар