вівторок, 8 березня 2022 р.

Україна була! Є! І буде!!!


Благословені Богом Українки:
шляхетні пані, мудрі Берегині.
Не знає світ достойнішої жінки
ніж та, що народилась в Україні.
Вродливі, гонорові, непокірні,
розсудливі, сміливі і завзяті.
Талановиті, віддані і вірні,
душею щирі, на добро багаті.
Долонями готові світ зігріти.
Любові полум'я у серці не згасає.
Де шлях проліг Ваш - проростають квіти,
сміються діти, сонце в небі сяє.
Нехай Вас Бог з небес благословляє.



Коли мене спитають, з якої я країни,
Яке в мене коріння, і де Земля моя,
Я з гордістю скажу, що родом з України,
Найкращої у світі, це точно знаю я.
З тієї України, де сильні духом люди,
Захисники відважні, де вірні лікарі,
Де більше горя й зла ніколи вже не буде,
Де сяють буйні квіти у кожному дворі .
Я -саме з України, що буде процвітати,
З тієї, що ніколи на землю не впаде.
З країни, яка вміє лише перемагати,
Такої більш країни не знайдете ніде!

Автор: Криничанська Світлана

*********

Я жив, живу і безперечно, житиму!
Як ця навік украдена весна...
Так віриться в душі, що ще коситиму
Цілющу плоть пшеничного зерна!

А час пливе, хлюпоче тільки веслами!
Бурлить під ним і піниться вода!
Цвітуть сади нескореними веснами
І клекотом лелечого гнізда!

Світанки йдуть, розстріляні гарматами
І цілий світ несеться шкереберть...
Живу за тих, хто мамами і татами
Не стане вже, бо їх забрала смерть...

В мені вони залишаться воскреслими,
Хоч як би нас не плавила біда!
Життя іде нескореними веснами
І клекотом лелечого гнізда!

#Чебрець_та_полин

Немає коментарів:

Дописати коментар