середа, 4 травня 2022 р.

Всеукраїнський творчий арт фестиваль до Дня Матері «Україна – ненька, Україна - мати»


Мета та завдання фестивалю:

1.1. Всеукраїнський творчий арт фестиваль до Дня Матері «Україна ненька, Україна мати»  (заочний формат) (далі – Фестиваль) проводиться з метою підтримки морального духу дітей та молоді під час війни, зміцнення фундаментальних національних цінностей, зокрема поваги до України, розкриття краси та величі своєї Батьківщини, поширенні патріотичного настрою серед дітей та молоді різних регіонів країни.

1.2. Основними завданнями конкурсу є: формування у дітей та молоді поваги і патріотизму, сучасної національної ідентичності, національної гідності.

1.3.Тематика фестивалю: Україна - ненька, Україна-мати – скільки міститься у цих простих і звичаних, але таких рідних і зрозумілих кожному українцеві словах. Адже наші матері і батьки – доньки і сини чудової, щедрої, мальовничої України. Тут коріння роду нашого, тут скрізь від Донбасу до Карпат, від Криму до Полісся відчуваємо ми поклик рідної материнської землі Української! До Дня Матері свої найщиріші побажання даруємо тобі – наша Україно-ненька, Україно-мати!


 Учасник: Стецюк Матвій Валентинович, учень 4 класу

ФОТОРОБОТА "Моє коріння тут, на цій землі"

Моє коріння тут, на цій землі.
Духмяною травою перевите.
І ластівки, й лелеки, й журавлі.
І жайвір мій , що оселився в житі.
 
Моє коріння тут, на цій землі.
Яку не можна серцем не любить.
До болю рідне й миле все мені,
Тут слово ніжне батьківське звучить. 


Моє коріння тут, на цій землі.
Тож до народу і моє послання.
Дай, Україно, силоньки мені,
А українцям – миру і кохання!


Немає коментарів:

Дописати коментар