понеділок, 9 травня 2022 р.

Фото батл "Моя квітуча Україна"

"Краса природи - це одне з джерел, що живить доброту, сердечність і любов." В. О. Сухомлинський

Ми й не знали, що так її любимо,
Все дивились на Польщу та Чехію,
Емірати, Єгипет з верблюдами...
А про неї все думали зверхньо ми.

Ми й не знали, що так її любимо,
Хоч пишалися нею, красунею:
Запашними садами квітучими,
Гір Карпатських трембітами-сурмами.

З'ясувалось, насправді - ми в захваті
Від ланів з золотавими хвилями,
Матіоли вечірнього запаху-
Ми від цього ставали щасливими.

Ми й не знали, що все в ній - найкраще нам,
Найрідніше для серця і погляду,
Що за місто, село, кожне селище
Ми благатимемо слізно Господа.

Ми й не знали, що так її любимо,
Що так в серці вона нам болітиме,
Коли ворог задихає згубою
Й кров проллється бурхливими ріками.

Калинову красу потоптали їй,
Вишиванку споганили чоботом
Нечестиве нашестя, злі варвари!
Закривавлена ненька, сплюндрована...

Але ворог не знав, з ким він бореться,
Думав, буде не битва- прогулянка.
Та моя Україна - нескорена!
Кров зітерла з лиця, в берці взулася,

Камуфляж зодягла замість вишивки,
До Святого Отця помолилася,
Взяла Біблію- зброю Всевишнього,
Злому ворогу не покорилася!

Ми прозріли- ми дуже цінуємо
Кожним містом , а також людиною;
Зізнаємось- ми так її любимо,
Ми пишаємось Україною!

О, Господь, уквітчай перемогою
Нашу неньку, Тобою даровану!
В кожне місце прийди з відбудовою,
Прийди з миром Твоїм, із добробутом!

Ми за неї Тобі, Боже, дякуєм
Й благодаті для рідної просимо,
Ти для неї стань захистом й якорем,
За країну молитви приносимо!

Вірим серцем, що Ти не забаришся,
Прийдеш з радістю, зі свободою!
Хай Твоє святе Ім'я прославиться
По землі усій, між народами!

Автор: Надія Горбатюк


Мій край --- барвистий, як вінок,
там пахне без і м'ята...
Там квітне вишнями садок,
криниця коло хати.
Там мальви хвіртку обняли,
мов кралі в оксамиті...
І в кожній хаті -- образИ,
у рушниках сповиті.
Мій край -- то золото в полях,
скоринка паляниці...
То руки бабці, в мозолях...
і запах медуниці.
Там небо кольору квітОк,
отих, що незабудки.
То край заквітчаних хустОк,
і закарпатські дудки...
То край мережок, вишиття,
намиста і дукатів...
Там на Різдво завжди кутя
й колядка коло хати...
Там на Великдень -- крашанкИ
і пАсок розмаїття...
Там маків дово-пелюсткИ,
як спомин крізь століття...
То край прадавніх кобзарів
де мавки оживають...
Старі легенди міста Львів...
І дзвони, що співають.
Мій край -- то щебет солов'я,
колиска мрій дитячих...
І рід козацький. І сім'я .
І стук сердець гарячих...
То край лелек і журавлів,
калини і тополі...
То край нескорених синів,
що йдуть крізь терн до волі..
Там люди добрі, не лихі,
там Бог дивА малює...
Молитви матері -- святі...
Любов в серцях панує...
Мій край -- найкращий із світів.
Як оберіг... Єдиний.
Свята земля моїх дідів,
під стягом жовто-синім...

16.05.2022
Людмила Галінська





Немає коментарів:

Дописати коментар