неділя, 15 травня 2022 р.

З Міжнародним днем сім'ї

 


СІМ'Я

Сім'я — це бабуся, дідусь, мама, тато, 

Ніжна турбота, разом будні і свято,

Це повага, любов, взаємна підтримка, 

Найкраща, квітуча життєва зупинка. 

Розуміння, довіра та допомога, 

Це спільна молитва в пошані до Бога, 

Це гарні сюрпризи, сім'я — це фундамент, 

В ній ми складаєм свій найперший екзамен. 

Це спокою гавань, це дружна родина, 

Вона всіх зігріє — і доньку, і сина, 

Бабусі і мамі піднесуть тут квіти, 

Заставлять і тата, і діда радіти. 

А коли комусь стане сумно і слізно, 

Сім'я витре сльози тоді неодмінно. 

А буде печаль, чи тривога з журбою, 

Сім’я приголубить і буде з тобою. 

Радість розділить, твою посмішку, втіху,

Це острів любові, надії і сміху.

Сім’я — це майбутнє, це рай, перша школа, 

Тут щирість і затишок, щастя довкола. 

Сім’я — це початок й продовження роду, 

Отримаєш тут теплоту й насолоду. 

Сім’я — це скарбниця, це місток між людьми, 

Від біди тут закриють міцними крильми. 

Сім’я — це гармонія, корінь любові, 

Завжди розуміють тебе напівслові. 

Сім’я — це колодязь, це криниця добра, 

Без родини й сім'ї — ти в житті сирота. 

Нехай буде сім'я в пошані, щаслива, 

У щирій любові здіймаються крила. 

Хай сім'я процвітає в мирі, радіє, 

Квітує, як сад... як весна, молодіє! 

Оксана Козак

Немає коментарів:

Дописати коментар