понеділок, 20 лютого 2017 р.

Лінійка - реквієм "У нашій пам*яті Вони назавжди залишились..."

В моїй країні сьогодні траур... 
Гудуть Карпати, реве Дніпро. 
Над вбитим плаче безсила мати, 
чи рідний, чи чужий вже все одно.
Їх не вернути, їх не забути.
Бо в пам' яті немає забуття. 
Вони Герої, вони Безсмертні. 
Вони віддали за нас Життя!


Мамо, я живий, лиш закриті очі....
І серце не б`ється, не вирує кров...
Ти тільки не плач, знай - всі дні і ночі
Я буду поруч - у грудях, де живе любов!


Рано-вранці на світанку босими ногами
Йшла до Бога Україна тихо з молитвами
Одягнувши вишиванку, розпустила коси, 
Щоб просити Бога сили і кращої долі.
Вітер коси розплітає – сунне чорна хмара
Впала вона на коліна і Його питала:
-За ,що мені така кара?
Чим я завинила? 
Що знов круки чорні крячуть  і ростуть могили?
Дзвони дзвонять вже щоденно ...днями і ночами...
Сини мої полягли...вкрито все хрестами...
-Чи я тобі не молилась?
 Чи дітей не вчила любить землю і Тебе?
Прошу дай нам сили!
-Скажи мені ,Отче милий, скільки ще терпіти?
-Як синів уберегти? Скільки ще молитись?!
...І почувся з неба глас:
-Встань! Вже скоро, мила!
Той хто хтів здолать тебе сам ляже в могилу.
Потерпи ще трішки ти - Я загою рани.
Бо Я чув всі молитви - Мир скоро настане!
Воля й доля в твоїм домі, повір скоро буде!
А ворога не пробачать ані Я - ні люди!




Немає коментарів:

Дописати коментар